Πέμπτη 20 Απριλίου 2017

Nepal

Στο Νεπάλ μας ταξιδεύει ο κινηματογραφιστής Ryan Flett πάνω από τα  Βουδιστικά μοναστήρια  
«Μ’ είχε συναρπάσει το Νεπάλ από τότε που ήμουν παιδί. Ήμουν εγκλωβισμένος γύρω από το υψηλότερο βουνό στον κόσμο, το Έβερεστ, αλλά με την πάροδο του χρόνου έμαθα και  τι άλλο είχε να μου προσφέρει   η χώρα του Θιβετ.

Ο τόπος που βίωσα  ήταν γεμάτος καλοσύνη από τον λαό του Νεπάλ, σ’ ένα περιβάλλον που  σε εκπλήσσει και αναταράσσει τις αισθήσεις  σου καθώς οι οροσειρές των Ιμαλαΐων ορθώνονται υψηλότερα από τα όνειρά   που βιώνεις ως  παιδί.

Ένα  πραγματικά ονειρεμένο ταξίδι  στην Annapurna Circuit και τα μοναστήρια στην κοιλάδα του Κατμαντού με τους  πολλούς αρχαίους ναούς...»





            Το δέντρο που έδινε. 

Ένα συγκινητικό παραμύθι για όλες τις ηλικίες, για όλες τις εποχές

Συγγραφέας ο Σελ ΣίλβερσταϊνΑποτέλεσμα εικόνας για Σελ Σίλβερσταϊν.
Γέννηση: 25 Σεπτεμβρίου 1930, Σικάγο, Ιλινόι, ΗΠΑ

Απεβίωσε: 10 Μαΐου 1999, Κι Γουέστ, Φλόριντα, ΗΠΑ
O Sheldon Allan Silverstein (25 Σεπτεμβρίου 1930- 10 Μαϊου 1999), γνωστός ως Σελ Σίλβερσταϊν ήταν ένας αμερικάνος ποιητής, τραγουδιστής, στιχουργός, συνθέτης, σκιτσογράφος, σεναριογράφος και συγγραφέας παιδικών βιβλίων. Τα βιβλία του έχουν μεταφραστεί σε 20 γλώσσες και έχουν πουλήσει πάνω από 20 εκατομμύρια αντίτυπα!                
Ένα παραμύθι από εκείνα που δεν είναι για παιδιά, αλλά κυρίως για τους μεγάλους

.
Μία φορά κι έναν καιρό ήταν μια μηλιά… και αγαπούσε ένα αγοράκι. Κάθε μέρα το αγοράκι πήγαινε και μάζευε τα φύλλα της και τα έπλεκε στεφάνι κι έπαιζε τον βασιλιά του δάσους.
Σκαρφάλωνε στον κορμό της κι έκανε κούνια στα κλαδιά της κι έτρωγε μήλα.
Παίζανε και κρυφτό…κι όταν το αγόρι κουραζόταν, αποκοιμιόταν στον ίσκιο της.Το αγόρι αγαπούσε τη μηλιά… πάρα πολύ κι η μηλιά ήταν ευτυχισμένη. Μα πέρασαν τα χρόνια και το αγόρι μεγάλωσε. Και πολλές φορές η μηλιά έμενε μοναχή.
Τότε μια μέρα το αγόρι πήγε στη μηλιά κι η μηλιά είπε: «Έλα αγόρι, έλα να σκαρφαλώσεις στον κορμό μου και να κάνεις κούνια στα κλαδιά μου, να φας μήλα και να παίξεις στον ίσκιο μου από κάτω και να 'σαι ευτυχισμένο».
«Είμαι μεγάλος πια για να σκαρφαλώνω και να παίζω», είπε το αγόρι. «Θέλω ν' αγοράσω πράγματα και να καλοπεράσω. Θέλω λεφτά. Μπορείς να μου δώσεις λεφτά;».
«Λυπάμαι», είπε η μηλιά, «μα εγώ δεν έχω λεφτά. Έχω μονάχα φύλλα και μήλα. Πάρε τα μήλα μου, αγόρι, και πούλησέ τα στην πόλη. Έτσι θα 'χεις λεφτά και θα 'σαι ευτυχισμένο».
Και τότε το αγόρι σκαρφάλωσε στη μηλιά, μάζεψε τα μήλα της και τα πήρε μαζί του. Κι η μηλιά ήταν ευτυχισμένη. Μα το αγόρι έκανε πολύ καιρό να ξαναφανεί… και η μηλιά ήταν λυπημένη.
Ώσπου μια μέρα το αγόρι ξαναγύρισε κι η μηλιά τρεμούλιασε απ” τη χαρά της κι είπε: «Έλα αγόρι, έλα να σκαρφαλώσεις στον κορμό μου και να κάνεις κούνια στα κλαδιά μου και να 'σαι ευτυχισμένο».
«Δεν έχω πια χρόνο να σκαρφαλώνω», είπε το αγόρι. «Θέλω ένα σπίτι που να δίνει ζεστασιά», είπε. «Θέλω γυναίκα και παιδιά, και γι’αυτό χρειάζομαι ένα σπίτι. Μπορείς να μου δώσεις ένα σπίτι;» «Εγώ δεν έχω σπίτι», είπε η μηλιά.
«Σπίτι μου είναι το δάσος, μα μπορείς να κόψεις τα κλαδιά μου και να χτίσεις ένα σπίτι. Τότε θα 'σαι ευτυχισμένο». Κι έτσι το αγόρι έκοψε τα κλαδιά της και τα πήρε μαζί του για να χτίσει το σπίτι του.
Κι η μηλιά ήταν ευτυχισμένη. Μα το αγόρι έκανε πολύ καιρό να ξαναφανεί. Κι όταν γύρισε η μηλιά ήταν τόσο ευτυχισμένη που ούτε να μιλήσει καλά – καλά δεν μπορούσε.
«Έλα, αγόρι», ψιθύρισε, «έλα να παίξεις».
«Είμαι πια πολύ γέρος και πολύ λυπημένος για να παίζω» είπε το αγόρι. «Θέλω μια βάρκα να με πάρει μακριά.Μπορείς να μου δώσεις μια βάρκα;».
«Κόψε τον κορμό μου και φτιάξε μια βάρκα», είπε η μηλιά. «Έτσι θα μπορέσεις να φύγεις μακριά…και να 'σαι ευτυχισμένο».
Και τότε το αγόρι έκοψε τον κορμό της έφτιαξε μια βάρκα κι έφυγε μακριά. Κι η μηλιά ήταν ευτυχισμένη… μα όχι πραγματικά. Κι ύστερα από πολύ καιρό το αγόρι ξαναγύρισε.
«Λυπάμαι, αγόρι », είπε η μηλιά, «μα δε μου απόμεινε τίποτα πια για να σου δώσω… Δεν έχω μήλα». «Τα δόντια μου δεν είναι πια για μήλα», είπε το αγόρι. «Δεν έχω κλαδιά», είπε η μηλιά.
«Δεν μπορείς να κάνεις κούνια…» «Είμαι πολύ γέρος πια για να κάνω κούνια», είπε το αγόρι. «Δεν έχω κορμό», είπε η μηλιά. «Δεν μπορείς να σκαρφαλώσεις..»
«Είμαι πολύ κουρασμένος πια για να σκαρφαλώνω», είπε το αγόρι.«Λυπάμαι», αναστέναξε η μηλιά. «Μακάρι να μπορούσα να σου δώσω κάτι… μα δε μου απόμεινε τίποτα πια. Δεν είμαι παρά ένα γέρικο κούτσουρο. Λυπάμαι…»
«Δε θέλω και πολλά τώρα πια», είπε το αγόρι, «μονάχα ένα ήσυχο μέρος να κάτσω και να ξαποστάσω. Είμαι πολύ κουρασμένος».
«Τότε», είπε η μηλιά, κι ίσιωσε τον κορμό της, «τότε, ένα γέρικο κούτσουρο είναι ό,τι πρέπει να κάτσεις και να ξαποστάσεις.Έλα, αγόρι, κάτσε. Κάτσε και ξεκουράσου».

Και το αγόρι έκατσε και ξεκουράστηκε. Κι η μηλιά ήταν ευτυχισμένη.

Τρίτη 18 Απριλίου 2017

Η ιστορία της Mosanto-Το νέο τραγούδι του Manu Chao για την ελευθερία των σπόρων


Από τις αρχές του 20ου αιώνα, o γίγαντας της βιοτεχνολογίας, Monsanto, ανέπτυξε μια σειρά τοξικών και επικίνδυνων προϊόντων, τα οποία έχουν μη αναστρέψιμα καταστροφικά αποτελέσματα στο περιβάλλον, ενώ προκάλεσαν ασθένειες και θανάτους σε χιλιάδες ανθρώπους.





                   Το νέο τραγούδι του Manu Chao για την ελευθερία των σπόρων! 

Ο Μanu Chao τραγουδάει για την ελευθερία των σπόρων, κατά της Monsanto και όλων των πολυεθνικών εταιρειών που θέλουν να ελέγξουν την τροφή μας και να μας προσφέρουν στο πιάτο τα δηλητήριά τους...


 

Δευτέρα 17 Απριλίου 2017

Death of Speech Ο θάνατος της ομιλίας

Μια καταπληκτική μικρού μήκους κινουμένων σχεδίων για την ποιότητα της επικοινωνίας σήμερα. 
Ο τίτλος της φυσικά «ο θάνατος της ομιλίας» και τα λέει όλα. Οι διαπροσωπικές σχέσεις έχουν αντικατασταθεί με εικονίδια και διάφορες συνομιλίες στο facebook, viber, iMessage, whatsapp κτλ.




ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ:

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΩΜΑΛΙΑ-SOCIAL ANOMALY

Πέμπτη 13 Απριλίου 2017

Πάμπλο Πικάσο τρισδιάστατος

O σχεδιαστής Omar Aqil, ζωντανεύει τα έργα του Πάμπλο Πικάσο χρησιμοποιώντας 4D-ray, photoshop, εικονογράφηση, και δημιουργεί νέες φανταστικές εικόνες με γλυπτά τριών διαστάσεων.  
Με τίτλο mimics, τα έργα μιμούνται σε ένα οπτικό πείραμα και μια εναλλακτική ερμηνεία μερικά από τα πιο διάσημα έργα τέχνης στον κόσμο. 
.
.

.

.

.


.


.

SHARE:

ΔΕΙΤΕ:

Η βροχή...μέσα από πίνακες ζωγραφικής 

Δευτέρα 10 Απριλίου 2017

Ρεμβασμός στη λιμνοθάλασσα του Μεσολογγίου




 Η λιμνοθάλασσα του Μεσολογγίου είναι ένα τόπος σπάνιας ομορφιάς. Από την πρώτη στιγμή που φτάνεις εκεί απλώνεται μπροστά σου ένας φυσικός καμβάς όπου το υδάτινο στοιχείο κυριαρχεί και οι εκβολές δύο ποταμών, του Αχελώου και του Εύηνου, συναντούν τα νερά της θάλασσας, δημιουργώντας ένα ξεχωριστό οικοσύστημα. 
Στη συνέχεια, θα δεις σπάνια είδη πουλιών, καλαμιώνες, λασπότοπους και εκτάσεις με πλούσια βλάστηση. Για να φτάσεις εκεί, θα αφήσεις πίσω σου την πόλη του Μεσολογγίου, αφού περάσεις από το ιστορικό τείχος και κατευθυνθείς προς την Τουρλίδα. 
Στο δρόμο θα εντυπωσιαστείς βλέποντας τους περισσότερους κατοίκους του Μεσολογγίου να χρησιμοποιούν ποδήλατο για τις μετακινήσεις και τις βόλτες τους, κι αυτό γιατί το επίπεδο έδαφος της πόλης βοηθά. Άλλωστε, είναι μια διαδρομή που ενδείκνυται για βόλτα και το μαγευτικό τοπίο θα σε αποζημιώσει, είτε επιλέξεις τους πεζόδρομους είτε τους ποδηλατόδρομους. 
Περπατώντας κατά μήκος της λιμνοθάλασσας, θα αντικρίσεις τις πελάδες, ψαράδικες καλύβες που είναι χτισμένες πάνω στο νερό με πασσάλους, τις γαΐτες, βάρκες που χρησιμοποιούν οι ψαράδες, και τα ιβάρια, δηλαδή τα ιχθυοτροφεία. Όλα τα σπίτια σχεδόν είναι κλειστά και θα ανοίξουν σε λίγες μέρες, με την έναρξη της καλοκαιρινής περιόδου. 
Οι λίγοι ψαράδες που θα συναντήσεις είναι άνθρωποι με πρόσωπα ρυτιδιασμένα και χέρια κοκκινισμένα. Θα σου μιλήσουν για το χθες και το σήμερα, θα εκφράσουν αγωνίες και παράπονα και θα σταθούν έντονα στην εγκατάλειψη και στη γραφικότητα που έχει χαθεί, στη μείωση της παραγωγής και στο αβέβαιο αύριο. 
Δεν παραλείπουν να αναφέρουν ότι για πολλές δεκαετίες το εισόδημα των κατοίκων προερχόταν από την αλιεία αλλά και τις εξαγωγές του αυγοτάραχου, του «ελληνικού χαβιαριού», όπως θα ακούσεις να λένε. Πάντως, οι ψαροταβέρνες της περιοχής προσφέρονται για να απολαύσει κάποιος τις τοπικές νοστιμιές και την απέραντη θέα. 

 
 

Ο χρόνος είναι λίγος για να προλάβεις να εξερευνήσεις όλες τις ομορφιές της περιοχής. Αν εξαιρέσεις το πρόβλημα των κουνουπιών, η καλύτερη ώρα για να επισκεφθείς την περιοχή είναι το σούρουπο. 
Τα χρώματα του δειλινού δημιουργούν μια φυσική ζωγραφιά που μπορεί να σε κάνει να χαζεύεις για πολλή ώρα τις υπέροχες και ανεξάντλητες εικόνες. 
 .

 .
 Οι λίγοι ψαράδες που θα συναντήσεις είναι άνθρωποι με πρόσωπα ρυτιδιασμένα και χέρια κοκκινισμένα. 


.

.


.



ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: